Hemma hos: The livingroom (so far)

image1130

Vardagsrummet är så gott som klart. Inte riktigt klart än men jag ger en
sneak peak för annars kommer det dröja ett halvår hihi. Vi måste fixa
sladdarna till tv:n. Jag har inte tagit nån bild på den för det ser inget
vidare ut nu. Vi måste köpa en tv-möbel också. Gardiner är även ett
väntande projekt. Och två väggar som behöver fyllas upp lite. Känns
som det alltid är nåt som fattas. Vi har målat benvitt på väggarna och
gjorde en inramad fondvägg. Vi är nöjda:)
Det ser bättre ut i verkligheten. Det är så svårt att fånga på bild.
Jag gjorde två tavlor också av överbliven tapet för att återspegla
fondväggen. Soffan är i mörkbrun bred manchester. 3.18 lång.
Så man har gott om plats;)

 
Tapeten har lite metallicshine i blommorna.
Svårt att fånga på bild.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni har det verkligen supersnyggt! Jag är avundsjuk! :)

2007-09-15 @ 19:37:27
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Åh, tack så mycket:)

2007-09-16 @ 09:57:32
Postat av: Linda

Gud så fint ni har fått det!! Fondväggen var verkligen skitsnygg!! Tror jag sett en liknande på IKEA här i Linköping och jag blev helt kär i tapeten. De hade tapetserar ett helt rum i det och det såg för mycket ut, ni har däremot perfekt harmoni. Åh jag vill med fixa och dona här hemma!!!
Hoppas ni har en mysig kväll. :) Kram

2007-09-16 @ 18:25:39
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Tack så mycket:) Ja, det får inte bli för mycket men det här kändes precis lagom. We like it.
Det är så kul att fixa hemma. Hoppas ni också får en mysig kväll. Kram

2007-09-16 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0