Tuesday

image1192

 

Mössa  H&M
Jacka  H&M
Tröja  Lindex
Kofta som inte syns  Gina Tricot
Jeans  H&M
Strumpor  Lindex
Stövlar  Din Sko


Jag fick upp låset på jobbet i morse utan probs:)

Jag brukar vara först på plats så då passar jag på att

ta outfitbild hihi. Jag stod och svor i garderoben i morse

också men lyckades till slut hitta nåt att ta på mig.

Suck, jag vill shoppa men har inga pengar:(


Jag känner mig tungandad, känns inget kul. Ska ta

en varm dusch för att få lite ånga, då brukar det bli

lättare att andas. Jag hängde mycket i badrummet

över ångande vatten när jag var liten och hade krupp.

Det är nog därför jag oftast går och duschar när jag

mår dåligt, för jag har en känsla av trygghet där.

(Amatörpsykologi;)


Var hos min shrink idag förresten. Blev lite irri för jag

inte har några svar på hans frågor och för att jag vill

att han ska ge mig svaren. Jaja...


Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid lika snygg! :)

2007-10-09 @ 21:53:10
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Aaww, va gullig du är:) Kram

2007-10-09 @ 22:07:12
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0