Trash or treasure?

image1260

Jag var inne en sväng på Beyond retro förra veckan. (Second hand) Eller nu för
tiden säger man ju knappt second hand längre, utan det är viiiiiintage som
gäller;) Jag vet inte men jag har alltid haft lite svårt för viiintage. Den där lukten
man känner när man kommer in i butiken. Får mig att tänka på nersvettade
gamla kläder och malkulor. Not so nice. Men visst kan man säkert hitta en
massa fynd. Beyond retro var ju en väldigt stor butik dessutom. Fanns mycket
skor och väskor. Såg åtminstone två Louis Vuitton. Sen om dom var äkta är
en annan sak. Och det går nog alldeles utmärkt att skrapa ihop nån
maskeradkostym också;) För mig blev det inget köp, men kanske vågar
jag mig in igen nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0