Summering

image1258

Känns som jag inte hunnit att skriva nåt i bloggen och har
definitivt inte hunnit läsa alla min bloggar som jag brukar läsa.
Men nu har jag catchat up.

Var och åt lunch med chefen i torsdags. Vi firade att jag jobbat
ett år:) Och jag tänkte bjuda på den lunchen eftersom det är Jag
som jobbat ett år och det är Jag som är glad att jag fick jobbet.
Tror ni han gick med på det? Nope! Han skrattade bara åt mig
och betalade. Jaja, inte mycket att göra, han är svårt envis den
mannen. Men även världens bästa chef. Så jag förlåter honom;)

Appropå det så stötte jag på hans yngsta dotter häromdan när
jag var på väg hem. Hon är 16 och en jättegullig tjej. Vi stod och
babblade i säkert 20 minuter. Känner igen mig lite i henne från
när jag var i den åldern. Förutom att hon är duktig i skolan och jag
var skoltrött och struntade i det mesta som gällde skolan;)

I fredags hade vi Claudia på besök. Hon är mamma till en av Jeffs
kompisar, hon är lite av en mamma åt hela grabbgänget. Men hon
är så rolig att umgås med. Väldigt ung i sinnet och ser mycket yngre
ut än sin ålder dessutom. Hon är sååå gullig. Man kan inte ogilla
henne. Hon har träffat en man och var helt fnittrig och jättelycklig.
Så kul att se henne glad:) Det är hon värd.

Efter Claudia gått hem så gick vi till Monika där Jenny, Joko, Sara
och lilla Afeni var. Boss kom dit också. (Ja, han heter så) Vi satt
och snackade massa strunt och skrattade. Jag spelade spel på
mobilen med Monikas son. Han är fem och en riktig liten charmknutte.
Han ville inte alls gå och lägga sig, mycket roligare att hänga med
dom vuxna ju hihi.

Helgen var lugn. Vi grejade lite i köket. Det har tagit tid, men
det har berott på brist på tid(och lust;) och grejer som varit på vift. Men
idag så gjorde vi det sista, så nu är det färdigmålat:) Nu är det
bara uppröjning som jag ska ta itu med alldeles strax.

Kommentarer
Postat av: Niggarette

Jaa d går inte annat än att älska Claudia, hon är underbar. Kramii//Niggarette

2007-10-30 @ 10:45:57
Postat av: Dee

Niggarette: She suuure is:) Kram

2007-10-30 @ 17:35:40
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0