Segorama

image1234

Idag var det segt att gå upp. Och fan va mörkt det börjar bli på morgnarna:(
Jobbade "heldag" idag. Chefen har ju tagit fram en ny produkt som vi hoppas
på att sälja mycket av. Idag höll vi på att fnula på dom sista detaljerna. Det är
kul för jag får vara med och säga vad jag tycker också:)
Efter jobbet så åkte jag till Kista och mötte upp min älskling och Joko, hans
bror och Sara, Jokos flickvän och deras finaste lilla bebbe Afeni. Alltså, den
ungen är too cute. Man blir inte mycket sötare än så.  Imorgon ska dom komma
hem hit så ska vi laga mumsig mat och bara umgås:) Blir ju inte att vi träffas
så ofta eftersom dom bor i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0