Rubrik

Kameran tog sitt förnuft till fånga och tillät mig
att föra över bilder igen igår men jag börjar undra
om det inte är datorn det är fel på. För igår så betedde
den sig bara allmänt konstigt när jag använde den.
Jag hoppas verkligen att min lilla bebis inte kajkar
ihop helt:( Jaja, nu verkar den funka bra för tillfället.

Har precis gått upp och har ont i nacke och rygg.
Verkar vara det normala för mig nu för tiden:(
Dessutom så somnar armar och ben för mig ofta
på nätterna också. Häromnatten fick jag be Jeff att
hjälpa mig på med täcket för båda mina armar hade
somnat. Inte kul, eller ganska komiskt men ni vet vad
jag menar;)

Sitter med en mumsig latte och mackor nu. Ostmackor
med avocado och citronpeppar mmmmm. My favourite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0