One of those days

image1207

Kände inte för att gå upp i morse. Sov otroligt dåligt.
Vaknade jag vet inte hur många gånger, och irriterad
var jag också. Känner mig nere idag och det såg chefen
på en gång, han frågade nästan direkt hur jag mådde.
Jag sa som det var men sen kämpade jag för att verka
glad. Men jag blev på bättre humör, det blir jag alltid
på jobbet:) Jag känner mig bättre än igår och i morse
men fortfarande lite nere. Jag försökte shoppa mig glad
efter jobbet men det funkade inte. Var inne på nya Gina
Tricot på götgatan. Ligger där C/O Stockholm låg förut
för dom som inte vet. Köpte två linnen och en lång,
stickad tröja. Ska lägga upp bild sen för jag orkar inte
nu. På H&M och Lindex köpte jag leggings och over knee
strumpor. Och ett par benvärmare. Och självklart ett rosa
band. Kunde inte motstå my favourite Bolagret, så jag
smet in en snabbis och kom därifrån med en dörrmatta.
99 kronor, som hittat ju;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag måste bara säga att fler bilder på din klädsel skulle uppskattas! De är så inspirerande, du har verkligen känsla för stil och vet vad som passar dig :)

2007-10-16 @ 16:32:33
Postat av: Dee

Elin: Oj, jag blir alldeles generad. Kul att jag kan inspirera nån. Tack för komplimangerna:) Ska försöka skärpa mig med outfitbilder;)

2007-10-16 @ 18:52:48
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0