Middag

image1185

Igår kom min beloved lillebror och hans fina Mimmi:)
hit och åt middag. Dom såg lägenheten för första gången
och tyckte den var jättefin:) Vi gjorde pastasallad och den
gillade dom också. Det blev mycket babblande, lite guitar
herospelande för grabbarna och gosande med vovve.
Dom hade Nelson, sin labbe med sig. Han har blivit
jättestor. och god damn  vad busig han är. Han hoppade
och sprang i soffan, bar runt på kuddar och skor. Jag som
är pedant fick snällt sitta och bita mig i läppen och le haha.
Nej, men han är jättegullig och inget blev förstört;) Vi hade
jättetrevligt och måste göra sånt här oftare. Nu ska jag ta
en bit kladdkaka som vi fick av "Nonny" och Mimmi igår*mums*
 
Nelson                       Baby bro och Mims

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0