Just another onsdag

image1178

Mycket pappersjobb på jobbet idag. Eller heck, det var mycket av allt möjligt hihi.
Men lika roligt som vanligt. I love my job:)

 

 

Min outfit idag bestod av min nya tröja och mina nya
stövlar. Mina nya jeans får jag lägga ut bild på sen.
Jag får lite Batmanvibbar i den här tröjan haha.
Och jag trodde aaaaaldrig att jag skulle köpa ett
par platta stövlar. Jag och platta stövlar och platta
"pumps" går inte ihop. Såna här stövlar var the shit
när jag gick i fyran typ. Året var 1983 och jag tyckte dom
var det coolaste man kunde ha. Det är väl därför jag har
haft svårt att gilla dom nu 23 år senare. Men jag börjar
sakta vänja mig och dom är inte såå illa. Men jag känner
mig fortfarande liiite som en mupp när jag har dom på mig.
På sista bilden ser dom ju BUTTugly ut haha. Vad har jag
på mina fötter egentligen. Eeww!


Vad säger ni? Diggar ni platta stövlar och "pumps"?


Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag fredrar platta stövlar eftersom jag redan är så pass lång och till vardags har jag alltid platta skor! Älskar mina nya stövlar som jag köpte för ca 2 veckor sedan (bild finns hos mig).

2007-10-03 @ 18:02:14
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Lina

Platta stövlar är snyggt, och funkar perfekt till mig som knappt kan hantera klackar... :D
Tröjan är ursnygg btw!

2007-10-03 @ 18:43:21
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Sandy: Jag blir också lång i klackar men det struntar jag i;) Men dom är grymt bekväma måste jag säga och jag börjar ju vänja mig så smått. Jag såg dina, dom är fina:)
Lina: Haha, ja då är det ju perfekt;) Tack:)

2007-10-03 @ 19:55:08
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0