Här borde det stå en rubrik...

image1266

Jag var hos hudläkaren idag. Jag är ju väldigt försiktig med solande.
Solar lite på somrarna och om jag är utomlands och alltid med hög
solskyddsfaktor. Jag har alltid varit försiktig med solandet. (Troligtvis
därför jag knappt har rynkor nu:) Jag har dessutom en hel del födelse-
märken så det bidrar till att jag är extra försiktig. Jag upptäckte i alla fall
för ett tag sen att ett födelsemärke hade förändrat sig så jag beställde tid
för att kolla upp det. Idag var jag alltså iväg och kollade och jag fick en remiss
för att ta bort det. Läkaren sa att det behöver inte vara nåt men för säkerhets
skull så kan jag lika bra ta bort det. Jag har tagit bort två stycken för flera år
sen och det var inget med dom, som tur var. Så jag hoppas att det här också
är ofarligt.

Kommentarer
Postat av: Sabor

Gud så fin valp!

2007-10-31 @ 16:30:04
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Dee

Sabor: Ja, visst är den söt:)

2007-10-31 @ 17:33:02
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0