Hanging out

image1205

Det har varit mycket umgänge dom senaste dagarna.
Igår var vi hemma hos Hibo i hennes nya lägenhet, träffade
killen hon precis börjat dejta. Vi satt och drack vin (cola för mig)
och åt snacks och pratade massa strunt. Trevligt värre och killen
som jag lyckats glömma namnet på*skäms* var jättegullig.

Idag kom Tony och Jessica över och vi bjöd på middag.
Mera struntprat och många skratt. Jättetrevligt:) Jag ska
kanske träffa Jessica på onsdag och gå på en grej.
Vi var en sväng och träffade Monica och Jenny för ett tag
sen, Jeffrey och tjejerna gick vidare ut och skulle svänga
sina lurviga men jag(tråkmånsen) gick hem. Jag ska roa
mig med att titta på film och softa. Jag orkar inte gå ut och
dessutom har jag en del att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0