FFS!

image1189

Mitt härliga;) temperament fortsätter även idag.
Först morrade jag och svor i morse när jag inte visste vad jag
skulle ha på mig och inte hittade diverse saker. Men jag gjorde det
tyst eftersom Jeffrey sov. Senare idag när jag skulle låsa på jobbet
så var jag desto högljuddare. (Madeleine, om du hörde nån som skrek
och svor så var det bara jag;) Det där jävla låset skulle fucka ur som det
gör ibland. Går inte att låsa, jag tar i allt jag har men det enda jag får
är röda händer. Så jag gjorde det enda rätta. Tog upp min matlåda och
slår på nyckeln hihi. Efter att ha morrat ur mig alla dom finaste svordomar
jag kan och skrikit ett fint skrik så fick jag till slut runt nyckeln och kunde låsa.

Kanske borde fundera på anger management i alla fall haha.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Hahahaha.. nej jag missade det tyvärr. Hade nog varit roligt att sett.. nej men vad säger jag. Hrm, stackare, hoppas låset går bättre imorgon. :D

2007-10-08 @ 19:28:14
URL: http://pinkcandy.blogg.se
Postat av: Dee

Madeleine: Haha, hoppades att du/ni inte skulle höra eller se. Pinsamt ju;) Men har man humör så har man. Tack, det hoppas jag också.

2007-10-08 @ 19:50:40
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0