Lista

  • Sminkar du dig varje morgon? 
  •      Absolutely. Om jag är ledig och inte

          ska göra nåt speciellt så struntar jag i det.

  • Tvättar du håret varje morgon? 
  •      Nej, jag tvättar det tre ggr i veckan 

  • Rena underkläder varje morgon?
  •      Självklart

  • Äter du frukost varje morgon? 
  •      Yup, klarar mig inte utan frukost

  • Lägger du fram kläder kvällen innan? 
  •      Nej, men jag brukar tänka ut

         vad jag ska ha

  • Vad är det första du gör på morgonen?
  •       Kissar, sen äter frukost 

  • Hur lång tid behöver du på dig att bli klar på morgonen?
  •      En timme inklusive frukost

  • Surfar du innan du går till jobbet?
  •      Ja, en liten snabbis medans jag

         äter frukost

  • Är du morgonpigg eller skit-trött? 
  •      Ganska morgonpigg

  • Vad har du för sorts väckarklocka? 
  •      Mobilen

  • Lyssna på musik på morgonen? 
  •      Inte hemma men på väg till jobbet  är ju I

         poden på ibland

  • Sover du i pyjamas/nattlinne? 
  •     Naken

  • Läser tidning på morgonen?
  •      Ja, City, Metro och Punkt.se på tunnelbanan


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0