Freakshow

image1289

Det finns ju verkligen weird people out there.
Idag efter jobbet så kommer först en snubbe och ska prata.
Han hade varit tvungen att springa av tunnelbanan efter mig bara
för att jag hade sån otrolig utstrålning. Han började att analysera
mig och frågade om jag höll på med nåt konstnärligt. Och han var
minsann teaterregissör och precis kommit hem från Island och
skulle vi inte ta en fika och bla bla bla. Han bara råkade ha en isländsk
tidning med sig med en helsideannons om sig själv. Jaaa, men
visst vill jag fika med dig..NOT! Grejen är att den här snubben har pratat
med mig förut, men det kom han inte ihåg. Då babblade han om mina
örhängen och min ustrålning. What a loser!
Och sen till nästa psycho. Utanför Ringen stod en tjej/kvinna och såg
helt förstörd ut, grät och såg rädd ut. Hon verkade vilja gå in i centrum
men vågade inte. Jag tänkte fråga hur det var med henne men det var
tur att jag inte gjorde för en tant hann före och hon fick en smäll och
fula ord skrikna efter henne. Snacka om att ha problem. Snart vågar man
väl inte gå utanför dörren längre.

Kommentarer
Postat av: Lina

Men weirdo! Den där tjejen måste ha varit påverkad, och kanske på avtändning. Då blir ju tydligen folk helt apgalna... :/

2007-11-06 @ 14:16:11
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Ja, nåt stort fel var det på henne.

2007-11-06 @ 17:47:35
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0