Dream

image1290

Drömde en läskig dröm i natt.
Jag drömde att jag bestämt mig för att mitt liv skulle ta slut.
Och det fanns ett piller man kunde ta för att avsluta det. Så jag
tog pillret eftersom jag bestämt mig. But somewhere along the way
så hände saker som gjorde att jag ångrade mitt beslut. Men det var
ju försent eftersom jag redan svalt pillret. Det var skitäckligt att tiden
gick och jag visste att det inte fanns nåt att göra, att jag kunde dö när
som helst. Och det värsta var ju att jag ångrade mig:(
Vaknade innan jag dog som tur var. Det sägs ju att om man dör i en
dröm så kommer man att dö på riktigt.
Jag brukar inte drömma drömmar om död så ofta, det här är bara
andra gången. För några år sen drömde jag att min kompis (som
vägrade inse att det aldrig skulle bli han och jag och som blev lite
av min stalker) freakade ur totalt och letade upp mig och skulle kniv-
mörda mig. Också skitäckligt eftersom han i drömmen hann hugga
några gånger. När jag vaknade kände jag mig ännu mer illa till mods
än innan drömmen. Var ett tag osäker på vad han verkligen skulle
kunna ta sig till. Jaja, needless to say så finns han inte kvar i mitt liv.
I don´t need psychos in my life.

Kommentarer
Postat av: Niggarette

Aa ibland kan drömmar vara allt läskiga ush. Men ibland drömmer man sånt man alltid önskat sig och då blir man glad när man vaknar;) Må alla dina drömmar come true(alltså dom bra INTE dom dumma) krami

2007-11-07 @ 12:01:19
Postat av: Dee

Niggarette: Haha, ja jag trodde inte att du menade dom dumma;) Tack:) and the same to you. Kram

2007-11-07 @ 15:18:58
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0