Different strokes for different folks

image1311

Människor har ju olika intressen och saker dom...gillar.
Jag har haft ett mail liggandes i min inbox sen i somras. Jag har
inte öppnat det för det var från nån jag inte känner(inte spam) Men
det blev liggande kvar eftersom jag var nyfiken. Idag öppnade jag det.

Det visade sig att jag nån gång i min blogg hade nämnt mina absoluta
favorit flip flops som faktiskt kom med i Elle för ett par år sen. Den här
herren hade tydligen läst min blogg och nu mailat till mig.
Det här är mailet:

Hej. Läste ditt inlägg i en blogg, att du saknade elle flipflopsen. Jag "samlar"
på flipflops och har två par rosa från elle. Skickar gärna ett par till dig (helt gratis)
som du kan använda i sommar. Enda kravet är att du skickar tillbaka dom till hösten
eller när du slitit ut dom. Låter detta intressant så maila din adress, så skickar jag
flipflopsen i ett vadderat brev. Mvh Anders


Attans att jag missade den chansen! ;)

Kommentarer
Postat av: Hotness

Känner till typen, jag sålde typ ett par stilettos på Blocket och de enda som ringde var typ snubbar som ville ha andra skor som var mer använda om jag hade några...Tror fan man skulle kunna göra bra business på såna där freaks.

2007-11-25 @ 11:38:50
URL: http://hotness.wordpress.com
Postat av: Dee

Hotness: Haha, ja man kanske skulle starta en freakbusiness;)

2007-11-25 @ 12:34:42
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0