Zzzzz...

image884

Jobbade ensam idag men det gick bra. Jag är effektiv och får mycket
gjort när jag är ensam. Inte lika mycket snack och lika lång rast då;)
Handlade bodylotion och duschcreme efter jobbet. Min favvolotion är
ju Dove men det måste vara den som kom ut först, den luktar bäst. Och
den säljs bara på Boutique Eden så jag traskade dit idag. Köpte två när
jag ändå var där;) Hittade inte min favoritduschcreme från Palmolive
så det fick bli en annan. Eftersom jag inte åt lunch på jobbet så köpte
jag en macka och en vanillalatte och mumsade på tåget hem.
Fick ringa A-kassan och fråga vad dom håller på med (som vanligt)
Jag har fått ringa två ggr och säga åt dom att skicka kassakort och nu
fick jag ringa och säga åt dom att betala ut mina pengar för dom senaste
veckorna*suck* Jag kanske borde söka jobb på A-kassan eftersom jag
sköter en del av deras jobb redan.
Nu ska jag ta min vanliga "lilla" bloggrunda, men jag är tröttmössa så
jag kommer säkert somna snart.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hinkvis med citronvatten brukar också funka för min del, jag är van urinvägsinfektionare : / Känns bättre idag iaf.

2007-05-28 @ 16:41:04
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0