Yadi yada

image845

Har inte haft nån blogglust dom senaste dagarna.
Fredagen var trevlig i alla fall. Vi samlades på en pub
(pubar är inte riktigt min grej, men sällskapet var trevligt
så vem bryr sig) Där käkade jag en grekisk sallad(big mistake)
What kind of grekisk sallad är en sallad utan oliver?? It sucked.
Vi satt där ett par timmar och babblade massa strunt. Det var
mycket bebissnack eftersom två av tjejerna är pregnant och den
tredje har två barn. Och alla är dessutom yngre än jag. Jag som
är äldst hade inte mycket att komma med haha. Efter det så begav
sig jag och Jeffrey vidare till Marie Leveaux eller vad det hette(på söder)
där vi mötte upp H och hennes posse. Hon fyllde år. Efter nån timme
kom resten av gänget från puben. By that time så hade jag och Jeff
redan tjafsat en gång(typiskt oss när vi är ute hihi) Vi hann tjafsa en
gång till den kvällen. Vi har båda temperament och är envisa som
åsnor båda två. Men allt slutade roligt och trevligt i alla fall:)
Vi tog en svarttaxi och i den mumsade vi varma mackor från 7-eleven
tills vi kom hem kvart i fem på morgonen och somnade ganska snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0