*suck*

image817

Gick ännu en runda på stan efter jobbet, men jag hittar
verkligen ingenting. Provade ett par jeans som jag tror
var ok men jag blev osäker. Och så hade jag en skräck-
upplevelse a `la provhytt. En sån som du hade för ett tag
sen Sandy;) Min rumpa såg ut som ett skräckobjekt från
Extreme Makeover:( Den såg gropigare ut än månens
baksida. När jag tittar hemma så ser den inte ut så. Så
antingen är det det äckliga ljuset i provhytten eller annars
så är det det the sad truth. Jag fick i alla fall lust att aldrig
sätta på mig en bikini ever again.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Åh det är hemskt! Men det är verkligen 1000 gånger värre i provhytterna men bilden sitter i.. Jag kan också ha dagar när jag känner mig så fruktansvärt ful och äcklig, allt är fel, utseende, kläder, hår ja allt! Men vi är fina, både du och jag ;)

2007-05-02 @ 19:32:33
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Lina

Provrumsljuset gör ju att man ser blågrå ut :( Jag hatar verkligen provrum och brukar emellanåt köpa på öppet köp och prova hemma. Och då kan ingen expedit komma och tjata i nacken på en heller, "går det braaaaaaaa?" ;D

2007-05-02 @ 19:44:56
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Sandy: Den som byggde provhytter och bestämde ljuset (och storleken oftast) i dom borde ha stryk! Ja, det är vi:)

Lina: Ljuset är äckligt och faller i helt fel vinklar också*ryyys* Jaaa, jag blir skitstressad av expediter som tjatar. När jag provar kläder vill jag göra det i lugn och ro..ensam!

2007-05-02 @ 20:31:55
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0