Senil anyone?

image865


Ibland undrar jag. Jag blev till och med frågad idag om när jag
skulle till my shrink nästa gång. "Nästa vecka" svarade jag glatt.
Meeeeen retard!! Tittade i min almanacka  nu ikväll och va braaa
att det var idag klockan tre jag skulle varit där. *suck*
Ibland känns det som jag är senil, jag har svårt att hålla reda
på saker och jag glömmer bort grejer. Dom senaste dagarna
har jag gått med en känsla att jag glömt nåt hela tiden.
Känns som jag glömmer saker på tunnelbanan fast jag inte gör
det. Ibland blir jag alldeles kall  och får panik och tror att jag råkat
lämna en påse, Ipod, mobil eller nåt nånstans. Bara för att i nästa
stund komma på att jag la påsen, Ipoden, mobilen i väskan/fickan.

Mongo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0