Overtime



En övertrött Denise på jobbet.
Visar dagens outfit och gör jazzhands haha
Använder handskar ibland när jag jobbar, det
är alltså inget nytt fashion statement;)

Idag jobbade jag över. Kommer bli mycket av den
varan veckorna framöver. Mera cash:) Men mycket
att göra, hoppas jag hinner allt. Bossen bjöd mig
på lunch idag, han tyckte inte att jag skulle äta den
frysta maten jag hade i frysen på jobbet. Han sa att
den frysen inte är bra. Så jag tackade och tog emot
och åt med god aptit den mat han bjöd på. Han var
så gullig och sa att han hade blivit så glad när han
kommit till jobbet i går eftermiddag (efter jag gått hem)
Han sa att det var så fint. Jag hade burit ner massa
kartonger i källaren. Eller burit..dom var så tunga så
jag kastade ner dom för trappan haha. Men det är
inget som kunde gå sönder i dom så det var lugnt;)
Han sa att han tycker jag är jätteduktig:) Kul att höra.
Vill ju inte att han ska ångra att han anställde mig hihi.
Jag är jättetrött i fötter och ben nu efter att ha stått så
mycket idag. Ska snart ta en skön dusch.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det du jobbar med? Tror jag missat det ifall du skrivit det någon gång. :)

2007-05-29 @ 20:17:19
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Jag jobbar på ett företag som säljer Första hjälpenväskor och Idrottsväskor. Jag står för packning/kontorsdelen. Packar alltså väskor och gör även kontorssysslor, som fakturering och sånt:)

2007-05-29 @ 20:40:46
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0