Fresh!

image837

Jag känner mig verkligen fräsch nu. Jag är nyklippt:) Han tog en dm på
längden men det känns bara skönt. Det var bara låångt och ostyrigt på
sista tiden. Han sa att oftast så brukar folk med mycket hår och tunna
hårstrån(jag har alltså tjockt hår men inte tjocka strån) inte kunna spara
ut håret så långt. Det brukar fastna i en längd vid axlarna. Men jag var
tydligen det levande beviset på att det går. Men jag har ju dessutom väldigt
täta tillväxtperioder (vilket bra hår jag har egentligen:) Han berömde mig även
för min hårfärg haha. Jag som satt och tänkte att han skulle klaga på att
det var ojämnt färgat, men han tyckte det var snyggt med dom ljusare partierna.
(jag kommer ju aldrig kunna färga så igen efter som det var total accident att
det blev så hihi) Jaja, kul att han tyckte det var fint. Han är en så bra frisör.
Jag förklarar och han lyssnar och förstår precis vad jag menar:) Det kostar
580 men för mig är det värt det. Det finns säkerligen andra frisörer som kan
klippa lika bra för mindre penning men jag har letat så länge med fula resultat
till följd så nu håller jag fast vid Ola. Han är supertrevlig dessutom.

Så fort jag hittat sladden till kameran (ja den är fortfarande MIA (Missing
In Action) så lägger jag upp bilder;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0