Ännu en klyftig;) rubrik

image889

Kände nästan för att skaka loss så här idag.
But not in a good way. Utan mer som mongoskak
för jag blev såå irriterad på människor. Har ni nånsin
såna dagar när alla människors plan är att gå emot,
trampa på och bara allmänt vara i vägen för dig?
En sån dag hade jag idag. Till slut har jag bara lust
att skrika Get out of my way people!! And do not under
any circumstanse step on my shoes!!! (Jag har en issue
med vita nya skor och klantiga människor som trampar
på dom) Men jag var duktig idag och skrek inte trots att
jag fick flera smällar på händerna av diverse hårda saker.

Jeffrey kom på ett överraskningsbesök igår kväll efter sin
träning. Han ringde mig och lurade mig och frågade vad
jag gjorde och jag sa att jag läste bloggar. Sen frågade han
"Vad är det där för bild?" Då stod han utanför mitt fönster och
kikade in:) Han hade tänkt att knacka, tur att han inte gjorde det,
då hade jag blivit livrädd. Älskling var ledig idag men hade
glömt att jag jobbar över. Så det blev inget mer umgänge.
Hade inga extranycklar så han fick gömma mina nycklar
efter han låst här. Han la dom i busken utanför mitt fönster.
Och självklart så hittade jag dom inte. (Mästarinnan i att leta..
..NOT) Efter att ha massakrerat den stackars busken som by the
way aldrig kommer be the same så hittade jag dom till slut. Undrar
vad folk som såg mig tänkte. "Åh, va trevligt hon gör fint i rabatten"
"Men vänta lite nu, vad gör hon med den stackars busken" "Kom
barn så går vi, ni ska inte behöva se det här" Får se om granntanten
kommer och drar mig i örat imorgon. Nu babblar jag märker jag.
Ska ta min bloggrunda nu och se vad ni har haft för er idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0