Waves

image675

Jag älskar ju havet. Och havet har ju en tendens att återkomma i mina drömmar.
I natt drömde jag om det igen. Som vanligt så är det varmt i vattnet och jag
stortrivs med att bada:) Den här gången var det stoora härliga vågor som jag
åkte med i, jättemysigt:) Jag blev nyfiken på vad det kan betyda eftersom
jag drömmer om det ofta så jag kollade upp drömtydning.
Hav. Bada i: Hälsa och välgång. Bada i varmt vatten: Du längtar efter fysisk
kontakt med någon.
Hmm, ja hälsa och välgång hoppas jag verkligen på.
Längtar efter fysisk kontakt med någon..ja, jag får ju aldrig nog av fysisk
kontakt så det kan nog stämma att jag längtar efter mer.

Drömde även att jag flyttade. Flytt: Du är osäker på en som står dig nära.
Stämmer, men samtidigt så ska vi ju snart flytta också så det är väl det
jag oroar mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0