Tears

image652

Idag blev det för mycket. Jag kände tårarna komma så jag gick ut
och tog en promenad och grät i min ensamhet. Ville inte att Jeffrey
skulle märka. Men det gjorde han såklart så när jag kom tillbaka så
frågade han hur det var. Så då grät jag ut en stund i hans famn.
Det är bra ibland att gråta. Fast jag känner fortfarande ledsenheten
sitta kvar. Jag måste ta tag i det och försöka må bättre. Det finns hemska
saker som pågår i världen och jag ska vara glad över mitt liv god damn it!

Kommentarer
Postat av: Lina

En bekant till mig sa en gång när jag var ledsen att tårar av ledsamhet betyder att något inte är bra. Men att tårar samtidigt är läkande.
Och så kanske det är? Det är alltid befriande att få gråta, men om känslan fortfarande finns kvar efteråt... då är det riktigt jobbigt. Jag vet precis vad du menar, men jag önskar verkligen att jag hade något "bot" mot just den känslan.

Försök omge dig med människor du älskar och tycker om, gör saker du älskar och tycker om, lyssna på musik du älskar och tycker om, ät något gott och pyssla om dig själv.

Tröstekramar!

2007-03-04 @ 19:45:43
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Sandy

Gumman, hoppas att du kommer ur de negativa tankarna och mår bättre snart. Skönt att du har J att luta dig mot. Kramar

2007-03-04 @ 21:16:27
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Niggarette

*tröstkram i mängder* Man måste till botten för att komma till toppen va d någon som sa. Hoppas du mår bättre snart tjejen. -niggarette

2007-03-04 @ 22:39:52
Postat av: Dee

Lina: Så sant, men just nu så känns det inte som jag har nån att omge mig med. Jag har ingen lust att göra nåt heller. Skitjobbigt när man känner så. Men tack för dina fina råd och tröstkramen.Right back at you:)

Sandy: Ja, jag hoppas också det. Ja, J kan jag luta mig mot men han är samtidigt en del av det. Kram

Niggarette: Tack sweetie:)

2007-03-05 @ 17:48:54
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0