Reportage

image729

Imorgon ska det komma en tidning till jobbet och göra ett
reportage om företaget. Jag hoppas jag slipper vara med på
några bilder. Tror inte det är en stor tidning direkt men ändå.
Jag blir aldrig bra på bild. Och skräcken att hamna i en tidning
och se ut som ett mongo..*rys* haha. Jag hatar att vara med
på bild. Förut tvärvägrade jag så fort nån tog fram en kamera.
Men så kan man ju inte hålla på, folk tycker man är tråkig hihi.
Och dessutom är det tråkigt att inte ha några bilder där man
är med, så jag har bättrat mig på den punkten och ler glatt
och poserar när en kamera åker fram. Fast jag tänker samtidigt
"Åh, kommer jag se ut som ett mongo på den här bilden nu?"
Jaja, jag får se vad som händer imorgon. Dom kanske inte ens
vill ha med mig på några bilder*hoppas*

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh ja! Hur mycket löjliga människor som helst =)

2007-03-22 @ 12:58:11
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0