Nerves and thoughts

image699

Känner mig lite nervig idag:( Vet inte om jag skulle skippat kaffet
idag eller om det är annat som ligger och stör. Tror det är en blandning
av båda. Vi måste ju flytta snart, vi har ju hyrt av en kompis but the time
is up nu. Grejen är att vi står utan nånstans att ta vägen. Vi trodde att det
skulle fixat sig vid det här laget men det har det tyvärr inte. Så nu har vi bara
några veckor på oss att hitta nåt. Vi fick erbjudande från där vi står i kö men vi
är på nionde plats. Fat chance att vi ska lyckas komma upp på första plats
på några veckor. Lägenheten vi skulle bott i från början är fortfarande
 "ockuperad" och jag ser ingen chans att dom personerna kommer ta sitt
förnuft till fånga. Jag har kollat Blocket efter andra hans men människorna
som hyr ut tar ju ut feeeta hyror också. Sjukt. Jag vet inte riktigt vad vi ska ta
oss till men jag hoppas att det löser sig. Inte undra på att man är nervös kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0