Mitt hatobjekt

image747

Nej, inte ketchupen, den gillar jag. Men är det nån jag stör mig på
nåt enormt så är det den där gnälliga jävla gubben som gör reklam
för ketchupen. Ok, den första reklamen var ok, men sen har det bara
fortsatt, nu med nån paj och andra rätter. Oh my goodness va jag retar
mig. Jag är tvungen att byta kanal när gnällgubben kommer. Och ska
han föreställa att vara från Örebro eller? Finns det verkligen nån som pratar
så i Örebro?? Folk älskar att överdriva dialekten. Min bästa kompis är
därifrån originally och varken hon eller hennes familj låter så. I alla fall
så poängen med detta var att jag bojkottar Felix reklam;)

Kommentarer
Postat av: Lina

*skrattar* Karln är rätt så j-a störig! Men det finns ju enormt många andra reklamfilmer som är minst lika dryga: Telia, Telenor, Lindex, och så den där dryga ungen som messar med morsan sin på MSN om nån pizza. Grrrr. Tål den inte :D

Jag zappar alltid när det blir reklam, eller sätter på mute-knappen och text-tv ;)

2007-03-30 @ 17:06:02
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: Jaaa "Älskar pizza men mamma kör med mörkt bröd och bönor" Eller vad fan han säger. Haha. Usch! Nej, reklam är verkligen irriterande.

2007-03-30 @ 17:13:59
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0