Gaaah!

image644

Min rygg är helt fucked(pardon my french)
Jag vet inte vad som är fel med den men det gör ont.
Värken sitter i mitten av ryggen. Jag vaknade klockan
halv sex i morse av att det gjorde ont och stapplade upp
och värmde vetekudden. Hjälpte ju inte mycket men jag
lyckades somna om. När jag gick upp nästa gång så hade
jag fortfarande ont. Jeffrey som hade sovmorgon fixade frukost
åt mig. Och det gjorde ont i ryggen när jag svalde till och med!
Whatta fuck? Jeffrey hade citodon kvar från sin knäoperation så
jag har tagit en sån nu och hoppas värken går över. Måste gå och
kolla upp min stackars rygg. Är det naprapat eller kiropraktor man
ska gå till? Jag har aldrig förstått skillnaden.

Kommentarer
Postat av: fröken Främling

du kan ju börja gå till en vanlig läkare så kan du se vad de rekommenderar. Hoppas det löser sig för dig tjejen!

2007-03-02 @ 10:59:19
URL: http://melankoliskt.blogg.se
Postat av: Dee

Fröken Främling: Ja, det kan ju kanske vara en idé. Tack, det hoppas jag med.

2007-03-02 @ 13:34:07
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0