Coffee feen

image650

Har precis avnjutit middag, som jag lagat by the way. Vad är det som händer?
Jag lagade middag i fredags också. Börjar bli en dålig vana;)
Nu sitter jag med en god latte och chocolate chip cookies som jag köpte
idag. El boss kom och hämtade vovvarna och gav mig 300 kronor. Hallå, jag
hade hundarna i en dag. Och jag sitter hundvakt för att jag tycker det är kul.
Men både han och frugan insisterade så det var bara att tacka och ta emot.
Jag behöver alla pengar jag kan få men jag hatar att ta emot pengar för nåt
jag gör för skojs skull. Förra gången hade dom ju köpt Elizabeth Arden cremé
och tryffel till mig. Crazy people. Men dom är helt underbara människor också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0