Exhausted

image908

Jag är helt slut idag. Har suttit sex timmar idag och gjort samma sak
på jobbet. Man blir ganska trött när man måste koncentrera sig på en sak
så länge. Efter jobbet shoppade jag lite. Två bikinis, en "tröja", ett linne och
ett halsband. Lägger upp bilder imorgon. Sen var det nåt jidder med tågen
så det var grymma förseningar. När det väl kom ett tåg så tog det en timme(tar
tjugo minuter vanligtvis) för mig att komma hem. Jag var såå trött så jag
började fundera på att ge mig själv örfilar för att inte somna. Kom hem och
ville bara sova men var jättehungrig och var dessutom tvungen att ringa mamma
som ringt mig hundra gånger utan att jag svarat. Hon var påverkad och jag höll
talet som jag hållt så många gånger förut. Inte för att det hjälper men men.
Nu har jag gjort min bloggrunda och känner att ögonlocken blir tyngre och tyngre
så jag ska borsta tänderna och krypa ner och somna till Coyote ugly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0