Filled with feelings

image955

Dagen började med att jag tappade mina mackor med smörsidan neråt
och tallriken gick i tusen bitar. Jag spillde även kaffe på min fot. Jag bytte
om säkert tio gånger innan jag hittade nåt att ha på mig som jag kände
mig något så när bekväm i. Var en sväng in på jobbet för att fixa lite.
När jag skulle åka därifrån så kände jag mig alldeles svag som jag knappt
orkade hålla upp mig själv. Kände för att bara sätta mig på trottoaren och
sitta där tills jag blev "stark" igen, men jag knatade på. Kände också en
äcklig spänning i bröstet. Som om jag skulle behöva gråta eller nåt.
Jag vill inte må så. Jag borde ju vara glad och lycklig nu. Men ändå
känner jag mig ledsen:( Jag har provat Rosenrot men det hjälper ju
inte ett skit. Dessutom har jag gått ner typ tre kilo, jag vägde mig ju på
pappas våg när jag bodde där. Jag väger mindre för varje morgon
nästan.  Jag äter ju tycker jag. Jag hade cravings idag så jag köpte
både chips och kladdkaka*mums* Jag är en sån som många hatar.
Jag kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt. Däremot har jag lätt
för att gå ner i vikt. Om jag blir riktigt förkyld så kan jag gå ner tre kilo
på en helg till exempel. Sjukt. Jag får väl öka på matintaget så jag inte
går ner ännu mer. Nu väger jag runt 57 kilo. Och mindre än så vill jag
inte väga. Inte till min längd. Bla, bla, bla. Usch, nu kryper rastlösheten
i kroppen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0