Bliss

image930

Amstaff


Ligger här i nya lägenheten i sovrummet och surfar:)
Bredbandet är på plats, alla kanaler på tv:n är på plats.
Det enda som inte är på plats är Jeffrey. Vi är hundvakt
åt en kompis till honom, men dom hundarna är så joxiga
så det bästa är att dom är hemma hos sig. Så Jeffrey har
ännu inte fått sova i sitt nya hem:( Men på lördag kommer
Dennis tillbaka och då slipper vi vovvarna. Vi skojade och
sa att om Dennis skulle ringa och säga att han stannar en
vecka till på Ibiza så skulle vi sälja hundarna för 50 kronor
styck haha. Nej då, dom är gulliga men den ena är otroligt
trög, lyssnar inte och bara drar. Jag ska ut med dom nu vid
tolv men jag funderar på att gå ut med dom en och en för
man behöver båda händerna till tröga draghunden. Dessutom
så reagerar alla så mycket när jag som tjej kommer med två
såna bestar. Nej nu ska jag ta en dusch i mitt nya badrum;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0