A bugs life

image954

Idag var jag populär bland the bugs. Jag smet ut tidigt till ängen och
la mig. Jeffrey låg och sov fortfarande. Men han kom och joinade mig
ganska snart:) När han gick och köpte glass kom en fet jävla insekt
och landade rakt på min mage Eeewww! Den var fem centimeter typ
och alldeles svart. Jag fick värsta rycket och flög upp och borstade
bort den. Får bort den men upptäcker att den sitter på mitt smalben
istället. Yuck! Borstar som en galning igen. Folk måste undrat vad
jag höll på med haha. Så typiskt att man ska vara ensam när det
händer också. Efter ett tag så håller jag på och smörjer in mig med
solcremé och då kommer en geting som verkligen diggar lukten.
Den kommer nära och Jeff säger Akta dig för getingen älskling. Jag
aktar mig, den följer efter. Jag ställer mig upp, den följer efter. Jag tar
några steg, den följer efter. Jag börjar springa runt som ett mongo
i bikini, den följer fortfarande efter. Jag fick springa några varv innan
den gav sig. Värsta insektsmagneten idag. Usch!

Kommentarer
Postat av: Niggarette

uuusssh ja hatar insekter, ja önskar de aldrig fanns!! Krami

2007-07-18 @ 18:56:42
Postat av: Dee

Niggarette: Hihi, ja usch. Kram

2007-07-19 @ 11:04:30
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0