True or false

80190-487

1: När jag var 11 så åkte jag och en kompis pulka, vi åkte över ett gupp och
landade på mitt ben som bröts.

Sant. Och det var allt annat än skönt kan jag säga. Fick bli släpad på pulkan
tillbaka till skolan där jag sen fick vänta hos syster på ambulansen som tog
mig till St:Görans sjukhus.


2: I mina sena tonår så gogodansade jag och uppträdde med dansrutiner på
olika klubbar.

Sant. Lite kul att dom flesta trodde det här var falskt. Och för dom som tror att
gogodans är nåt likvärt strippande så kan jag rätta er. Det var i alla fall inte
nån erotisk dans av nåt slag jag sysslade med. Jag och mina kompisar
koreograferade även rutiner som vi uppträdde med. Vi dansade Streetdance.
Väldigt kul och ett sätt att dryga ut studiebidraget på eftersom vi
fick en slant.


3: När jag var 16 åkte jag fast för skadegörelse och hamnade i rättegång och
blev dömd till dagsböter.

Sant. Haha, trodde ni inte om mig va? Jag var ganska arg i mina tonår och
valde väl inte det bästa sättet att uttrycka det på. Men alla växer vi upp;)


4: När jag var 18 var jag tillsammans med en 19 år äldre man.

Falskt. Jag skulle aldrig varit tillsammans med en 37-åring när jag var 18. Eeww!
Heck, jag skulle inte ens vilja det nu haha;)


5: Jag klarar inte av att skrapa rutor på bilar, eller ens höra nån annan göra det.
Då håller jag för öronen och sjunger.

Sant. Det är som naglar på svarta tavlan för mig. Ryyyyyyyys!!!! Detsamma gäller att
ta av pappret på en isglass, eller om nån biter i den.

Kommentarer
Postat av: Sara

Coolt. Nu fick man reda på lite nya intressanta saker ;)

2007-01-08 @ 21:46:25
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Lina

Neeeeeeej, jag hade fel ;P
Och så säger jag som föregående tjej: Nu fick jag reda på lite nya intressanta saker :)

2007-01-08 @ 23:04:30
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Sara och Lina: Smaskigt värre;)

2007-01-08 @ 23:16:03
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0