Tröttmössa



80190-478


Jag är så tråkig och dålig på att uppdatera, men jag har
varit trött och haft mycket att göra och fundera på. Jag har
fortfarande inte fått nån lön. Jag mailade mina timmar till
chefen nu ikväll (eftersom hon aldrig dök upp idag..som
vanligt) Jag hoppas verkligen att pengarna sätts in snarast.
M som jag jobbar med hade inte heller fått in några pengar.
Chefen sa att hon satt in till henne (yeah right!)  Pratade med
hennes pappa idag och han tyckte att jag skulle prata med henne
och att det var för jävligt att hon inte betalat ut lönerna. Han ringde
mig några timmar senare för att fråga hur det gått och om han skulle
lägga sig i men jag sa Nej, jag sköter det själv men tack. Han är såå
supergullig:) Jag ville så gärna träffa henne och diskutera allt som hänt
och sagts men M (kollegan) bad mig att inte göra det eftersom jag då
sätter henne i klistret (eftersom chefen bara sms:at med M.) Jag vill inte
sätta henne på pottkanten men jag retar mig verkligen på det chefen sa.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad tråkigt att det fortfarande krånglar :(
Kan inte M följa med och diskutera detta med chefen? Det borde ju redas ut så att alla får klarhet i allting, samt att ni får era pengar!
Jag håller tummarna för dig (er) att det ordnar sig så snart det bara går. Kram!

2007-01-03 @ 08:17:38
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Lina: M vågar inte berätta att vi pratat om allt. Hon är så rädd att chefen ska bli arg och ge henne sparken. Hon tror inte att hon kan få ett nytt jobb eftersom hon bara är 18 och inte gått ut gymnasiet. A real mess! Tack för att du håller tummarna:) Kram.

2007-01-03 @ 19:57:25
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0