Toxic waist

 

Idag fick jag för mig att rengöra badrummet ordentligt. Jag är
en sån människa som tycker att badrum måste vara riktigt rena.
Jag har redan skrubbat det här badrummet när vi flyttade in men
jag har inte hunnit göra rent under badkaret. Oh my goodness är allt
jag har att säga när jag tog bort sidan på badkaret. Eller rättare sagt
EEEEEWWW!! Det var fan det värsta jag sett. Jag brukar inte vara så
känslig men jag mådde illa. Jag ropade åt Jeffrey att hålla sig borta
för han är superkänslig för sånt. Det låg som en tjock matta med slime
och damm och jag vet inte vad. Jag hällde ut en halv flaska Vim och sprayade
en halv flaska med annan rengöring på skiten, låg och skrubbade. Fick
byta svamp eftersom den första blev så disgusting. Själva brunnen gick fan inte
att göra ren, det hade grott fast, det är helt svart och hårt. Det kan fan inte blivit
rengjort på flera år. Konstigt att det inte luktat. Nu är det i alla fall sparkling clean
där inne. Men vi ska ringa fastighetsskötaren och be honom ta en koll på brunnen.There are some nasty people out there*Yuk*


Kommentarer
Postat av: Liv

Jag kräks nästan bara av tanken på badrumsrengöring. Usch. Man kan ju nästan hitta en hel peruk i golvbrunnen... Iooouh!

2007-01-13 @ 21:43:00
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Lina

Golvbrunnen är det värsta att göra rent, med allt hår och gegga :/
På med handskarna, fram med de starkaste rengöringsmedlet och sen är det bara att skrubba järnet!
Jag kan inte förstå människor som aldrig gör ren sin brunn, uuuuuuuusch!

2007-01-14 @ 10:49:17
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Dee

Liv: Ja, det är ingen höjdare. Jo, det har nog blivit några peruker genom åren hihi

Lina: Jag gjorde just det men det äckliga var att det gick knappt att få loss nåt, för det var ingrott*rys* Nej, det finns skitaktiga människor, usch.

2007-01-14 @ 12:37:46
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0