I love you

80190-523

Jag är älskad:)
För mig tar det ett tag innan jag blir kär och älskar nån. Man måste
ju lära känna varann först. Förstår inte såna som säger Jag älskar dig
efter ett par veckor bara. Jeffrey och jag har ju varit tillsammans ett år nu
(längre egentligen men officiellt ett år hihi) Och idag på våran dag så är
vi ju ifrån varann och det är mindre kul. Vi pratade i telefon men Jeff var
stressad och jag som har "that time of the month" är superkänslig så miss-
förstånd utvecklades och jag blev ledsen:( Men jag fick ett förlåtsms. Han är
så underbar och inser verkligen när han gjort fel. Vi sms:ade fram och tillbaka
och pratade om att våra känslor växt nu under tiden ifrån varann. Och helt
plötsligt skriver han Vet du att jag älskar dig? Och jag blev så lycklig. För det
är ju precis vad jag kommit fram till nu..att jag älskar honom. Åh, vad jag längtar
tills han kommer hem min älskling.

Jag älskar dig Jeffrey

Kommentarer
Postat av: Sandy

Åh vad fint. Det betyder så mycket när det kommer direkt från hjärtat, jag är också lite "försiktig" med att säga jag älskar dig för snabbt, man ska ju verkligen mena det och det tar ett tag innan man verkligen kan veta att man älskar varandra, tycker inte att man ska slita ut det uttrycket.

2007-01-24 @ 18:34:08
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Dee

Sandy: Nej, precis. Det är många som sliter ut det och så förlorar det all mening. För mig betyder det massor när jag säger att jag älskar nån. Och när nån säger att den älskar mig:)

2007-01-24 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0