Hmm..

80190-544

Ok, ladies and gentleman. Efter 4 förpackningar blekning
och 4 förpackningar toning. X antal kronor*suck* Så har mitt
hår....trumvirvel tack....samma god damn färg som innan jag
började! It wasn´t meant to be. Jag ska tydligen inte ha ljusare
färg på mitt hår. Jaja, jag trivdes verkligen inte i resultatet som
blev innan min sista toning, så det är ganska skönt att ha tillbaka
min gamla hårfärg. Det som är lite tråkigt är pengar i sjön men men.
Men jag kan verkligen varmt rekommendera Loreál casting cremé gloss.
Lättanvänd och praktiska behållare. Ska fortsätta med den toningen

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack, hoppas oxå på en bättre dag imorrn. Trist att det inte blev någon större förändring på ditt hår men som du själv skriver: det kanske inte var meningen helt enkelt. Gå till en frisör och eb om hjälp där om du fortfarande vill ändra hårfärg. Ha en msyig kväll!

2007-01-31 @ 20:01:30
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Dee

Linda: Jag har inte råd att gå och färga hos frisör. Men med det här tempot på att köpa toning och blekning så kommer jag snart ha gjort av med en förmögenhet ändå haha. Tack:)

2007-01-31 @ 20:37:36
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0