Hmm

80190-497

Så här snygg känner jag mig nu för tiden. Fan va det suger att ha
en låång period när man känner sig så "snygg". Jag har tappat stilen
helt sista tiden känns det som. Jag har tråkiga kläder, fixar aldrig håret
sminkar mig inte mer än mascara. Läppglans har jag inte använt på
jag vet inte hur länge. Hemma hasar jag runt i stora baggy mjukisar
och fula tröjor eller linnen. Känner mig såå tråkig och ful. Men jag
har ingen ork liksom. Men jag får skärpa mig!!
Idag var älskling och jag på en morgonpromenad runt sjön här,
jättemysigt med massa fåglar. Efter det blev det mumsig frukost och
jag hade tänkt att fixa till mig så jag såg lite snygg ut. Ja, eller hur?
Jag somnade och låg i nån halvkoma i ett par timmar.(så jäkla trött)
Sen blev det städning här hemma. God kycklinggryta lagad av Älskling.
Sen fick vi besök av en tjejkompis. Vi satt och babblade och sen blev det
utgång..men inte för mig såklart..näää då för jag är så trött, seg och tråkig
och stannar hemma och hasar runt i mina baggysar.
Vilket spännande liv! Förstår om ni blir avundsjuka;) Nej, nu ska den här
jetsetdrottningen krypa ner i sängen och sussa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Man har såna perioder ibland.. Jag har också haft dem och jag tycker nog att man ska tillåta sig att ha dem också. Va fan, ibland så känner man ju inte för att vara så himla "på" vad gäller allt. Slappa på du bara :)

2007-01-13 @ 10:13:52
URL: http://www.dress-you-up.blogspot.com/
Postat av: Dee

Linda: Sant. Men jag ska skärpa mig liite i alla fall;)

2007-01-13 @ 18:38:56
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0