Doft

80190-514

Goda dofter tycker ju alla om. Om det så gäller en god parfym
eller lukten av nån god mat. Nåt som jag tycker är jätteviktigt är
doften på ens partner. En kille kan vara jättesnygg och trevlig men
om lukten inte riktigt "stämmer" så fattas det nåt tycker jag. Nu har
jag äntligen hittat min luktsjälsfrände haha. Jeffrey luktar såå gott.
Han har en doft som passar mig perfekt. Alla människor har ju en
"egen" doft. Och hans är yummi. Jag pratar inte om svettlukt nu alltså.
Jeffrey luktar som en chokladkaka haha, jag kan inte förklara men han
luktar delicious i alla fall. Jag tror absolut att doft är en viktig ingrediens
för att människor ska passa ihop. Men jag kanske är konstig hihi.

Vad tycker ni? Är det viktigt att din partner har en doft som "passar" dig?
Och har ni varit med om att ni tappat intresse på grund av att doften inte passade?

Kommentarer
Postat av: Sara

Min älskling luktar också perfekt. Hans "egna" lukt är underbar och nästan bättre än hans parfymer ;)

2007-01-21 @ 21:20:42
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Dee

Sara: Precis! Det är så det ska vara:)

2007-01-21 @ 22:38:30
URL: http://deelight.blogg.se
Postat av: Joline

haha sant, alla har ju en speciell doft, jag vet inte om jag dissat nån för det, kanske omedvetet då de sägs att man dras till varandra undermedvetet med dofter och sånt.
Men sen är det inte helt fel om han har en parfym som jag gillar heller:)
Brukar associera folk till olika dofter.
Som min mamma har alltid haft Gucci Rush så varje gång jag känner lukten ser jag mig om och letar efter mamma fast hon troligen inte ens är där:)

2007-01-22 @ 18:39:27
URL: http://lookingforair.blogg.se
Postat av: Dee

Joline: Hihi, ja parfymer har stark inverkan på "minnescentralen" Jag klarar bara inte av nån parfym som mitt ex hade till exempel. Medans vissa får en att minnas nåt från sin barndom och man känner sig trygg:)

2007-01-22 @ 20:38:47
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0