Bozo the clown



Jag köpte mer blekning och nu ser jag mer ut
som clownen ovan. Nu är det inte bara rötterna som
är ljusa utan nu är det mer utspritt. Jag kan inte lyckas
verkar det som. Jaja, jag får slänga i hårtoningen sen och
hoppas på det bästa. Men jag lär ju se ut som en skunk i
alla fall. *morr*

Förresten, ni som bleker ert hår on a regular basis. Sliter det
inte ganska bra på erat hår? Mitt känns helt strävt efter blekningen.

Update: Nu när det torkat så ser jag att det är bra mycket ljusare
faktiskt. Ser nästan ut som en mörkare strawberry blond haha.
Lägger i toning i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Det är hemskt när man experimenterar med håret och det blir fel.. jag blekte mitt hår förut och det sliter jättemycket..Nu har jag inte blekt det på över ett år men det är ändå risigt där det blekat håret finns kvar.. Hoppas att det blir bra när du lägger i färgen, du har ju så långt och vackert hår!!

2007-01-28 @ 13:49:33
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Dee

Sandy: Det suger verkligen! Jag kunde tänka mig att det slet ganska bra på håret. Ja, jag hoppas också att det blir bra. Tack va gullig du är:)

2007-01-28 @ 14:05:20
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0