Aaahhh..

80190-532

Ungefär så här kände jag mig när jag stod
i kö på apoteket. När man ska hämta ut recept
så tar det ju alltid sån tid. Och jag satt inklämd
mellan Agda 75 och Gösta 80 typ som likt dom
flesta gamla människor satt och jämförde krämpor.
Sen kom det ännu fler pensionärer så då erbjöd jag
dom min plats, ung och kry som jag är;) Men att vänta
i kö är nåt som jag verkligen inte gillar. Det kryper liksom
i kroppen till slut och man har lust att säga Men skynda pååå
lite dååå! Jag hade till slut lust att skita i det och gå men om
jag inte inom en snar framtid vill ha en Jeffrey junior så var jag
tvungen att stanna kvar. Och det gjorde jag. Och inte gick världen
under för att jag fick stå där ett bra tag. Men det är i alla fall really
annoying att bara stå och vänta. Man kanske borde passa på och
utnyttja tiden till nåt kul. Ha med sig en bok i väskan eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahaa du beskriver det så bra -jag blir exakt likadan!!!
Framför allt på Apoteket :)

Som tur är kan man nu beställa hem mediciner och annat därifrån *tipsar*

2007-01-28 @ 00:55:46
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Dee

Rebecka: Ahaa! Det visste jag inte, det får jag kolla upp. Tack för tipset;)

2007-01-28 @ 10:28:43
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0