Good morning

80190-576

Min utsikt från sovrummet...I wish! Hur härligt vore det inte att
vakna och titta ut över det där? Jaja, keep dreaming.
Var uppe tidigt idag. Jeffrey har match idag så han gick upp tidigt.
Jag har suttit här och mumsat god frukost i lugn och ro. Eller lugn
och ro var väl att ta i. Mina galna pippisar har terrat mig hela morgonen
haha. Dom flyger efter mig överallt. Rufsar till mitt hår, river mig på axlarna
med sina vassa klor. Struttar runt på min rygg så fort jag böjer mig ner.
Men dom är ju så goa så who cares:)
Idag ska jag roa mig med att städa tänkte jag. Och leta efter min plattång
som varit spårlöst försvunnen efter flytten. Alla andra "hårapparater" ligger
samlade men inte plattången. Skumt hur saker bara kan försvinna sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0