Gamla godingar

  
  

Satt och tänkte tillbaka på min ungdom(vilket jag så ofta gör;)
Ganska kul att tänka på vilka grupper som snurrade i min
freestyle (för er som är unga och inte vet så var det en liten
bärbar bandspelare. Kassetband remember those? Haha;)
Här är några av mina gamla favvisar i alla fall.

New kids on the block: That´s right. Var på konserten också. Och hade rummet tapetserat.

Bobby Brown: Älskade hans "coola" kavajer med sitt namn på ärmen haha
Och dansade loss till hans videor

Color me badd: Hmm, nån som kommer ihåg dom? I wanna sex you up...

Public enemy: Oj, oj, oj hade en hel garderob av kläder med deras logga på.
Som tur är så finns inga bildbevis;)

Onyx: What can I say? Spelade sönder den skivan. Love it.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahha jag var också ett stort fan av NKOTB; såg dem både i Globen och Scandinavium!
Hela flickrummet var fyllt med böcker, posters, skivor, kepsar (!), pins mm mm.
Vad pengar de måste tjänat på oss! ;)

2007-02-12 @ 21:34:50
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Dee

Rebecka: Ja du, många sköna slantar skulle jag vilja påstå;)

2007-02-12 @ 22:32:34
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0