*Gäääsp*



Trött som en gnu som vanligt.
Jag var och jobbade idag i alla fall. Hade skitont
i halsen igår kväll och natt, även på morgonen. Men
sen gick det över, nu känns den bara lite skrovlig och
svullen. Och febern är borta. Jag får väl se om det blir
värre till kvällen men jag hoppas inte. Efter jobbet masade
jag mig iväg till arbetsförmedlingen för en uppdatering.
Det gick smärtfritt. Knappt nån väntan (annars brukar man
ju typ få sitta och vänta i en timme) Det var skönt att det gick
smidigt för jag höll på att lacka ur på tunnelbanan på väg dit
då allt gick fel. Mitt mobilsmycke fastnade två ggr varav det gick
sönder andra gången*grr* Och jag störde mig på en snubbe
som satt och skrek i sin mobil med en otroligt irriterande dialekt
dessutom. Sen var det diverse andra mongomänniskor som inte
tagit sin medicin idag. (Eller annars var det kanske jag som hade
en dålig dag haha) Anyhow, nu håller jag på att tvätta*oh joy*
Städa gör jag imorgon för efter jag är klar med tvätten vill jag bara
slappa. Nu är det helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0