Måndag

image1333

Då var det måndag igen. Humöret är bättre nu.Hade en jätterolig helg i alla fall.
Fredagen var Jeffrey och jag parkerade i soffan och skrattade till White
Chicks. Lördagen var vi och tittade på när Tony gick match. Han är kickboxer.
Vi var ett litet  gäng som var där och supportade honom. Efter det så gick hela
gänget ut och käkade mongolisk buffé. Jag skrattade så jag grät. Jag var nog
lite trött också för ingen annan skrattade lika mycket;) Efter det blev det en
sväng ut, vi hamnade på nya Blue Moon Bar och vi hade jättekul. Vi dansade,
fjantade oss och skrattade massor. Söndagen var lugn och trevlig. Dodou och
Roya kom över och käkade mat som min fining lagat, curry stew. Jättegott var
det. Roya var tvungen att gå och jobba men Dodou stannade kvar och rökte
vattenpipa och tittade på fotboll. Jeff somnade på soffan en sväng precis som
förra gången haha, men jag lyckades hålla mig vaken;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0