Busy wednesday

image1339

Inget vill funka till hundra % den här veckan på jobbet. Idag har jag
suttit i telefon och pratat med alla från Dhl till fan och hans mormor.
Jag satt och väntade igår på leverans men den kom ju som sagt
aldrig. Fick brev från Dhl idag att dom hade varit där i måndags med
en annan leverans som jag inte visste skulle komma. Jag låg på
britsen och blev skuren i just då så jag var inte på plats. Typiskt.
Jag ringer upp Dhl och säger att vi kommer och hämtar den leveransen
imorgon. Passar dessutom på att fråga efter den andra leven som
inte dykt upp. (Märk väl att jag fick ringa upp dom dom skickade den
för att få ett ordernummer) Jo, den fanns där men det stod inget om att
den skulle köras ut idag. (Nej,stupid mofo, den skulle körts ut
igår hade jag lust att säga) Men det gjorde jag inte. Jag sa bara åt henne
att köra ut den så fort som möjligt eftersom det är produktionsstopp
just nu eftersom jag saknar varor.  Fortast möjligast var imorgon*suck*
Känns som jag inte åstadkommit det jag ville den här veckan som
chefen varit borta. Förra veckan var det smooth sailing men den här
har varit katastrof. Jag har alldeles för höga krav på mig själv. Egentligen
så har jag gjort ett bra jobb, men jag är alltid rädd för att inte räcka till:(

Har städat upp här hemma nu och tänt rökelse och ljus. Nu ska jag mysa
och ta det lugnt. Eller inte, jag måste fixa till mitt CV.*dubbelsuck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0