Trötta gänget

image1015

Här hemma är vi svårt trötta. Stackars Jeffrey som nu har tre! jobb ligger utslagen
på golvet och sover. Tweety och Pookie är så söta, dom flyger ner och landar på
honom och trampar runt och grejar hihi. Själv sitter jag halvdöd i soffan med en
kopp kaffe och det enda jag vill göra är att lägga mig och sova. Jag var och
träffade Linda och lilla gullungen Sam (gudsonen) efter jobbet. Han gick
sin tredje dag på dagis idag stora killen*stolt gudmor* Han är så söt,
fastän vi inte träffats på länge så kom han ihåg mig och sa "Denijchs" hela tiden.
Han höll min hand medans han satt i vagnen. Min lilla sötpropp!
Och tänk, snart kommer det en propp till:) Inte snart snart men ändå.
Linda är i 16:e veckan. Den 4 september får dom
veta om det är en kille till eller en liten tjej. Spännande;)



Var ju inte längesen han var så här liten ju.
Gud va tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0