Surprise!

image1028

Hemlisen till Jeffrey var att jag köpte en Nano. Hans blev ju stulen
för ett tag sen. Och han brukar titta längtansfullt på min. Han tycker
jag är egoistisk som inte delar med mig av min hihi. Men jag måste
ha den jämt så är det bara;) Nu har han dessutom börjat ett jobb där
det är kul att ha musik medans man jobbar så jag tänkte att jag kan
köpa en Nano åt honom, som en förskottspresent. Han fyller ju år om
en månad. Fast när jag sa det så sa han Nääää, får jag ingen present
på min födelsedag? Jo, men bara nåt litet sa jag då. Näää sa han besviket
då. Bortskämda lymmel;) Jag köpte i alla fall en i silver på 2 gb. Finns för
990(+ att jag tog 3 års försäkring) nu på Elgiganten så jag passade på.
Finns nog bara i silver men det är ju fint. Själv har jag en svart:)

Update: Jag glömde ju faktiskt bort att säga att Jeffrey dansade en glädjedans
och sjöng; Jag har fått en I-pod, jag har fått en I-pod. Hihi;)


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad generöst :)

2007-08-18 @ 01:04:48
URL: http://winonaryder.blogg.se
Postat av: Dee

Bella: Vad gör man inte för sin älskling;)

2007-08-18 @ 10:49:41
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0